PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabiam 4000 brutto to dużo czy mało? › Re: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
  • Data: 2008-12-30 15:14:51
    Temat: Re: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
    Od: "dzikus" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gadacz102" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gj2br3$j0h$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Pracuję na niekierowniczym stanowisku na ktorym wymagane jest wyższe
    > wykształcenie. Interesują mnie opinie podobnie zatrudnionych lub takich
    > którzy płacą takim jak ja. Powiem szczerze ze martwi mnie że trudno jest
    > cokolwiek zaoszczedzić a wziecie kredytu mieszkaniowego przy takich
    > dochodach tez wydaje mi sie ryzykowne. Czy nalezy pracować na 2 etaty lub
    > po pracy mieć jakiś swoj prywatny sposób na zarabianie pieniedzy? A może
    > znow wynegocjowałem mniej niż srednia na rynku?

    Zarabiam 3200 netto i uwazam, ze to optymalne minimum. Nie mam wyzszego
    wykszt. aczkolwiek piastuje stanowisko odpowiedzialne za IT calego ogromnego
    zakladu ;) Wg. Ciebie to malo czy duzo? ;P Kuzyn po zawodowce ma firme
    budowlana i zarabia minimum 2x wiecej niz ja (chyba zarabia za malo, albo za
    malo zdziera z klientow?) Inny znajomy swiezo upieczony mgr zarabia 1500zl
    przy stawianiu plotow (i po co mu bylo studiowac?) Znajoma ma tyt. dr-a
    ekonomii i zarabia 2,5-3,5 tys zl (robi to co lubi i nie marudzi) Twoje
    kompleksy na tle wyksztalcenia tylko uswiadamiaja mnie, ze jestes kiepski w
    swoim zawodzie i zarabiasz wrecz za duzo :]

    Wiadomo, ze kazdy chcialby zarabiac jak najwiecej. Gadanie, ze za takie
    pieniadze nie idze wziasc mieszkania w kredyt itd jest z deka przesada. Fakt
    faktem, zalezy jakie kto prowadzi zycie pozazawodowe, ale kredyt na
    mieszkanie nie bierze sie tez na rok/dwa!

    Moze nalezalo by ograniczyc piwko/imprezki/panienki? ;) Jesli uwazasz, ze
    malo zarabiasz, to tak jak napisales - zakasaj rekawy i dorabiaj! Ew.
    poszukaj bogatej nazeczonej.I na koniec - ciesz sie z tej wyplaty, bo
    niektorzy nawet polowy tego nie maja, a musza wyzywic rodzine...