PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabiać przez Internet - czy to możliwe? › Re: Zarabiać przez Internet - czy to możliwe?
  • Data: 2003-01-07 19:11:33
    Temat: Re: Zarabiać przez Internet - czy to możliwe?
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "globalinfo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:avcfqf$skj$1@news.tpi.pl...
    > Zapisałem się do kilku firm płacących za pracę przez Internet tj.
    (czytanie
    > emalii, sms, bannery, online itp).
    > Czy zeczywiscie można zarabiać przez Internet.
    > Może macie jakieś firmy godne polecenia.

    A pomysl przez chwile logicznie.

    Moze cos takiego:

    -Dlaczego chcesz zarobic przez Internet?
    -Bo nie masz pieniedzy i NORMALNEJ pracy.

    -Po co sie prowadzi akcje reklamowe, wysyla smsy, maile itp.?
    -Zeby cos SPRZEDAC. Zebys byl kims docelowym to musisz miec pieniadze,
    zeby je WYDAC w firmie ktora przesyla reklamy. Tylko wtedy nie masz
    czasu na ogladanie reklam w Necie:)

    -Jak masz wydac pieniadze na reklamowane towary jak ich nie masz?

    No i kolko sie zamyka.

    Reklama w Internecie nie rozni sie pod tym wzgledem od innych mediow.

    Czy ktos placi komus za ogladanie bilboardow na ulicy albo reklam w
    gazetach?

    Firmy licza na tanie pozyskanie dzialajacych maili. Na latwowiernosc
    uzytkownikow i ze bada rozsylac to swoim znajomym.
    Ktos MUSI kupowac reklamowane towary by interes mial sens.

    Wiekszosc takich firm reklamuje uslugi, towary dostepne poza Polska.
    Wiec jaki maja interes w placeniu Ci za cos co i tak nie mozesz kupic?

    Jak cos zarobisz to i tak okaze sie, ze koszt realizacji czeku w Polsce
    jest wyzszy niz jego wartosc:(
    A w wiekszosci nawet tego malego czeku nie zobaczysz.

    Nie mowiac o kosztach poniesionych na ogladanie reklam.

    Pozdrawiam

    Marcin