PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Zaprezentowałaś poziom typowego pracodawcy prywatnego
    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaprezentowałaś poziom typowego pracodawcy prywatnego
    Date: Thu, 17 Mar 2005 17:34:55 +0100

    Re to: hjk [17 Mar 2005 17:11:18 +0100]:

    > O taaak , pogadać to sobie można i tracić czas.

    Co kto woli, ja nie przywyklam do tracenia czasu.
    W przeciwienstwie jak widac do Ciebie.

    > Są dwie możliwości. Albo teraz masz pracę: To co ty robisz
    > godzinach pracy zamiast pracować? Szwędasz się po internecie?

    Pracuje. Nie mam godzin pracy. Objawy zazdrosci zostaw dla siebie.

    > Gdzie uczciwość wobec pracodawcy?

    Sadze, ze sie sama na siebie nie obraze :)))

    > I to znów jest obraźliwe dla mnie. A brak argumentów.

    Do rozmowy z Toba nie sa potrzebne argumenty tylko dobry
    psycholog.

    > Gdybyś miała doświadczenie i umiejętności nie likwidowałabyś
    > firmy jak na wstępie &#8211; zgodnie z twoją idealistyczną
    > wizją świata.

    Zlikwidowalam z powodow prywatnych. Nie pierwsza moja firma
    i pewnie nie ostatnia. Jak ruszysz dupe z newsow i zajmiesz
    sie czyms pozyteczniejszym od opowiadania kretynizmow, to
    moze ktoregos dnia tez bedziesz mogla sie poopierdalac tylko
    dlatego, ze akurat masz ochote :P

    Kira

    --
    /O)\ Prosba: szukam domu dla 2-letniej suczki z Wawy.
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net w PopUp'ie. Jesli