PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete biuro - co mam robic?! › Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    Date: Wed, 18 Jul 2007 22:02:57 +1200

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Przy warunkach pogodowych typu 36 stopniowy upał i 20 stopniowy mróz
    > nadal podtrzymujesz swoje zalecenie?

    Teoretycznie AU ma niestety racje. Praktycznie, to jest to problem z
    komunikacja.

    Albo Neo(EZN) nie przekazal dostatecznie wyraznie firmie, jak duza
    niewygode dla niego stanowia takie sytuacje, albo ludzie z firmy go
    calkowicie olewaja, nie szanuja i jego komfort nie jest dla nich w
    najmniejszym stopniu wazny, nawet, gdy sie przyczynia do wydajnosci
    (przeciez kiedy nie moze sie dostac do biura, nie moze pracowac.)

    Rozwiazania sa dwa, zmiana miejsca pracy albo skuteczniejsza niz
    dotychczas rozmowa.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533