PracaGrupypl.praca.dyskusjeZadali sobie pracę- likwidują najstarszą 88-letnią średnią, szkołę budowlaną › Re: Zadali sobie pracę- likwidują najstarszą 88-letnią średnią, szkołę budowlaną
    From: "Klus144: PL Bankrut 2007/8" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zadali sobie pracę- likwidują najstarszą 88-letnią średnią,
    szkołę budowlaną
    Date: Fri, 17 Feb 2006 17:58:42 +0100

    Użytkownik "Tomek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dt4opi$9s1$1@news.onet.pl...

    > Po wojnie UB zabierało życie bohaterom polskim z AK i to wystarczy.

    To, ze ktos zaprasza do karetki, aby poczestowac go pawulonem, nie oznacza,
    ze idea ratowania ludzi przez szybkie dostarczenie ich do szpitala jest zla.

    Ja rozgraniczam gospodarke od polityki.
    Tak samo dzialo sie w II powloie XX w. w Ameryce Poludniowej, gdy tylko
    w jednym z jej panstw do rzadow dochodzila grupa o innej opcji politycznej
    przeciwna interesom USA, rowniez sila obalano i pozbawiano zycia.
    Nalezy jednak wskazac, ze ci co tak robia, mowia jedna, a robia drugie.
    Tak tez bylo z UB, ktora robila to we wlasnym i tych z ZSRR interesie.
    A istnieje mozliwosc istnienia gospodarki, ktora nie bedzie opierac sie
    na konkurencji posiadaczy srodkow produkcji, i w ktorej nie bedzie
    wladzy (parlamentu, prezydenta, samorzadow), a decyzje moga byc
    podejmowana w drodze referendow.

    > jeszcze
    > Jest. Taka jest gospodarka wolnorynkowa. Jeżeli wszystko jest FAIR bez
    > korupcji itp to OK, w Polsce niestety nie zawsze.

    Korupcja jest nieodlaczna cecha gospodarki wolnorynkowej.
    Podaj przyklad gospodarki, w ktorej nie ma korupcji?

    Klus