-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!newsf
eed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!news.belwue.de!new
s.uni-stuttgart.de!plonk.apk.net!news.apk.net!not-for-mail
From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Zachwianie proporcji
Date: 30 Jul 2003 01:39:44 -0700
Organization: APK Net
Lines: 46
Message-ID: <m...@p...ninka.net>
References: <m...@p...ninka.net>
<3...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pierdol.ninka.net
X-Trace: plonk.apk.net 1059554386 18845 216.101.162.243 (30 Jul 2003 08:39:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...net
NNTP-Posting-Date: 30 Jul 2003 08:39:46 GMT
X-Newsreader: Gnus v5.7/Emacs 20.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:89636
[ ukryj nagłówki ]w...@p...onet.pl writes:
> > co, doswiadczenie pokazuje, ze tam, gdzie rzadza zwiazki zawodowe nie
> > da sie wynegocjowac niczego rozsadnego.
>
> Skąd takie skrzywione podejście ?
> Doświadczenie czyje ? Twoje ? Przeczytane ? Nie wiem ile razy negocjowałaś
skad? stad, ze nie znam jak narazie karaju, w ktorym silne zwiazki
zawodowe szlyby w parze z silna ekonomia i rozwojem.
w Wielkiej Brytanii M. Tatcher zaczela wyciaganie krajju z kryzysu
wlasnie od zamykania kopaln i podciecia korzeni wiecznie strajkujacym
zwiazkom zawodowym.
> > zas co do latania liniami roznymi: coz, ani bileter ani bagazowy to
> > nie sa jakies cut-edge zawody, od ktorych zalezy bezpieczenstwo
> > pasazerow
>
> Totalnie nie profesjonalne.
co nieprofesjonalne? moze zaprzeczysz, ze zeby byc bileterem czy
bagazowym to nie trzeba miec wielkich kwalifikacji ani skonczonych
studiow?
bagazowi to nie sa kontrolerzy ruchu, piloci, ani nawet
stewardesy/stewarci.
zeby byc bagazowym nie musisz znac zadnego jezyka obcego.
> > i wreszcie: BA sa znane z gubienia pasazerom bagazy...
>
> znaczy się Ty i osoby z którymi utrzymujesz dalszy lub blizszy kontakt mają
> takie zdanie i stąd sąd ogólny. Ja ich np. nie znam z tej strony. To znaczy że
> nadal są znane czy juz nie są znane. Albo ile osób musi znać/nie znać żeby były
> znane/nie znane ?
no coz.
jak narazie we wszystkich przewodnikach i ksiazkach na temat linii
lotniczych, ktore czytalam, BA maja niska lokate, m. in. ze wzgledu na
notoryczne gubienie bagazy.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.03 08:41 Nina M. Miller
- 30.07.03 11:02
- 30.07.03 12:14
- 30.07.03 13:18 Da:-\)Za
- 31.07.03 16:10 JarekT
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-25 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-25 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-11-25 Marki => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-25 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=