PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-18 13:14:17
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-11-12, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Po zgłoszonych uwagach, wyprodukowałem wersję drugą:
    > http://proteus.sileman.net.pl/ppd/wb_cv_v2.pdf
    > Również bardzo prosiłbym o komentarze. :-)

    Lepiej, dużo lepiej, powiedziałbym więcej, _dobrze_ ;-). Nareszcie
    punkty i czytelny układ. Z kwestii "estetycznych" ja bym dodał
    troche odstępów po poziomych liniach (a i przed też ewentualnie),
    nawet kosztem jakiegoś mniej ważnego punktu w umiejętnościach, czy
    zainteresowaniach. Uczelnie zamiast kursywy wolałbym grubymi (ale
    to kwestia gustu) i znów, odrobina odstępu między wymienionymi trzema.
    Języki... może pokusiłbyś się o jakiś konkretniejszy opis? "średnio
    zaawansowany" to właściwie mówi wszystko i nic...

    "Kierownik" bez cudzysłowu raczej.

    Aha, as_s_embler :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH