PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-18 18:28:03
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Rychcik napisał(a):

    > Lepiej, dużo lepiej, powiedziałbym więcej, _dobrze_ ;-). Nareszcie
    > punkty i czytelny układ. Z kwestii "estetycznych" ja bym dodał
    > troche odstępów po poziomych liniach (a i przed też ewentualnie),
    > nawet kosztem jakiegoś mniej ważnego punktu w umiejętnościach, czy
    > zainteresowaniach.

    Postaram się to jeszcze dopieścić. :-)

    > Uczelnie zamiast kursywy wolałbym grubymi (ale to kwestia gustu)
    > i znów, odrobina odstępu między wymienionymi trzema.

    Pogrubione są odpowiednio inne fragmenty, więc to by wyglądało
    identycznie. Osobiście się nie znam, zawierzyłem tutaj
    LaTeXowemu \emth :-)

    > Języki... może pokusiłbyś się o jakiś konkretniejszy opis? "średnio
    > zaawansowany" to właściwie mówi wszystko i nic...

    To będę profilować w zależności od (praco/praktyko)dawcy (tutaj
    prezentuję tylko CV ogólne -- które mi najciężej zrobić :-). Dobrze
    sobie radzę z czytaniem (zwłaszcza dokumentacji, czy manuali),
    czy rozumieniem tego co ktoś mówi gorzej z pisaniem,
    czy mówieniem -- za mało praktyki że tak powiem. :-)

    > "Kierownik" bez cudzysłowu raczej.

    Bo to trochę dziwnie by zabrzmiało, jakby student był kierownikiem.
    Byłem po prostu przywódcą grupy (nie żeby dobrowolnym, po prostu
    na drugich zajęciach najlepiej się przygotowałem i zostałem
    wrobiony), który rozdzielał zadania i negocjował z "klientem"
    czyli prowadzącym ćwiczenia. Co się sprowadzało też do tego,
    że w sumie najwięcej wiedzieć musiałem. :-)

    > Aha, as_s_embler :)

    Jakbym angielskie CV pisał, to owszem. W Polsce używa się chyba
    jednak formy 'asembler'. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl