PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-15 00:30:26
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie. Zainteresowało mnie stwierdzenie, jakoby kroje bezszeryfowe
    > były lepsze w tekstach technicznych (podczas gdy nie nadają się one
    > praktycznie wcale jako podstawowy krój pisma w jakiejkolwiek drukowanej
    > publikacji).

    Nie wiem czy dokładnie Cię rozumiem :-) że... dlaczego się nie nadają do
    technicznych tekstów ? Weż do ręki dowolną instrukcję "czegoś tam" i zobacz jaki
    jest krój pisma. W Polsce powstała moda ma timesa. Ludzie nie potrafią wyjść pa
    za tą czcionkę :-( A można stosować regułę tekst techniczny - bez szeryfów,
    literacki - szeryfy. Ale nie jest to sztywna reguła. Polecam: "Projektowanie
    czasopism na Twoim komputerze" - Joe Grossmann, "Skład komputerowy w minutę" -
    Roger C. Parker

    Kriss