PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-18 11:34:11
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-18, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    [...]

    > A jak mieszka, w mniejszej miejscowości, gdzie nie ma żadnej uczelni
    > wyższej? Jedyne wyjście, to pójść pracować za najniższą i aby go było
    > jeszcze stać na opłacanie studiów i dojazdy. Da radę tak?

    O kredycie studenckim to masz już w innym wątku.

    Ale tak, wystaw sobie że da radę tak. Jak studiowałem w Gliwicach,
    to musiałem się sam wyżywić i opłacić rachunki, i miałem na to
    ok 1000 zł miesięcznie.

    Ja rozumiem, że niedojdy życiowe zawsze będą uważały że jak ktoś sobie
    dał radę w życiu, to albo miał farta, albo bogatych rodziców, albo
    był nieuczciwy, ale prawda jest taka że jak ktoś naprawdę chce, to
    poza wyjątkowymi przypadkami gdzie ktoś ma naprawdę pecha,
    sposób się znajdzie.

    I przez "ma naprawdę pecha" to ja rozumiem np. kataklizm, albo życiową
    tragedię, a nie podejście typu "ja jestem taki zajebisty że pracy poniżej
    2500 się nie podejmę".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl