PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-18 10:06:26
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Fakt, zapomniałem, że za egzaminy poprawkowe się płaci :> Mnie to ominęło.

    po pierwsze to tylko niekture egzaminy poprawkowe są płatne!:O(
    od razu widać że zielonego pojęcia o studiowaniu nie masz, pewnie dyplom to
    na stadionie zakupiłeś?:O)

    p.s. nie odpowiadaj, bo to było pytanie retoryczne:O)

    > A ad meritum - jeśli dla Ciebie odpłatność za państwowe studia to groszowe
    > sprawy typu ksero, biblioteka, opłaty administracyjne i inne tego typu
    > pierdoły (bo doprawdy nie wiem, za co jeszcze pobierano opłaty), to nie
    > mamy o czym rozmawiać. Idź na jakąkolwiek_płatną_uczelnię, to szybko
    > docenisz to, co miałeś.

    dobrze wiem ile kosztuje semestr na prywatnych uczelniach (zresztą semestr
    na uczelni państwowej kosztuje podobnie)
    tylko są to naprawdę śmieszne grosze w poruwnaniu do kosztów jakie ponosi
    studiujący, czyli koszta utrzymania, pomocy dydaktycznych i samej pracy
    włożonej w studia, oraz zarobkową wykonywaną po to żeby było go stać na tą
    "darmochę":O)