PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-18 12:25:22
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 15:32:23 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]

    Mi to przypomina tych eXPierdów którzy w ubiegłym roku "chytali" jeleni na
    opcje walutowe. Rozciągali wspaniałem wizje, podpierali się opiniemia
    eXPierdów, robionymi 'pod znajomego króilka" analiz itp.
    Az w końcu Sachs upierdolił złotówkę i zarobił krocie :)
    Tyle są warte wróżenia z fusów tych rzekomych eXPierdów!!!!
    To współcześnie szamani - z tym że gadają to za co im ktoś zapłaci, kto ma
    w tym interes.
    Tutaj lobby jest ewidentne.

    > A czy rozumiesz, że ta najniższa to nie tylko wypłata dla tych najmniej
    > zarabiających?

    To wartość którą za pracę trzeba zapłacić.

    > Od niej ustawowo liczy sie kilka innych rzeczy - np dodatek za pracę
    > w godzinach nocnych,

    Ok.

    > zus dla osób na DG itp...

    Co Ty pitolisz?????
    Weź ty zapoznaj się co jest PODSTAWĄ do obliczania składki :))))
    Chciałbym płacić 60% z minimalnej, oj chciałbym :))))))
    Szkoda że płacić z prawie trzy razy większej podstawy ;P