PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-21 15:05:41
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h1lg6f$iht$1@nemesis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Wolność wypowiedzi otrzymał każdy. Nawet Ty.
    > Ja rozumiem, że w dyskusji ze mną obrzucasz mnie błotem, zdążyłem się
    > przyzwyczaić.
    Skąd zarzut, że obrzucam ciebie (czy kogokolwiek) błotem???
    Mam niewyparzoną mordę i ostry język (z czego jestem poniekąd zadowolony) i
    ostrej wymiany zdań nie uważam za nic złego.
    A to, że nazwie się idiotę idiotą czy stolca stolcem to nie jest obrazą lecz
    prostym stwierdzeniem faktu.
    Nie przypominam sobie jednak abym coś takiego tobie zapodał.

    > Jak przeginasz to reaguję ale to nic do dyskusji nie wnosi. Tym bardziej
    > nic nie wnosi obrzucanie błotem innych.
    J.w.

    > I taka postawa jest racjonalna.
    Mam na ten temat trochę inne zdanie.
    To jest postawa gnid i łajdaków bez honoru.

    > Spełnianie absurdalnych żądań jest bez sensu (i dla jasności: rządy też
    > nie są bez winy).
    A kto rozsądzi czy żądania są absurdalne czy zasadne?

    > Mi chodziło o coś innego: w przypadku braku argumentów kończy się
    > dyskusja, a zaczyna palenie opon (a w sieci: "jesteś głupi i nic nie
    > rozumiesz" - łagodnie rzecz ujmując).
    Argumenty powinny być dostosowane do sytuacji i możliwości percepcyjnych
    adresata.
    Niektórzy rozumieją od poziomu płonących opon.
    A jeszcze inni w ogóle nie zasługują na argumenty.
    Normalka.

    --
    Jotte