PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-21 14:20:53
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > (drobniutki przykładzik z tego miejsca: wolność wypowiedzi otrzymały nawet
    > takie stolce jak mihau czy Baloo ;))

    Wolność wypowiedzi otrzymał każdy. Nawet Ty.
    Ja rozumiem, że w dyskusji ze mną obrzucasz mnie błotem, zdążyłem się
    przyzwyczaić. Jak przeginasz to reaguję ale to nic do dyskusji nie
    wnosi. Tym bardziej nic nie wnosi obrzucanie błotem innych.

    > I w takich razach do porozumnień niejednokrotnie dochodziło, choć
    > często-gęsto rządy zawierały porozumienia pozornie, bez zamiaru ich
    > dotrzymania, a jedynie w celu doraźnego zażegnania konfliktu i ugaszenia
    > żądań.

    I taka postawa jest racjonalna. Spełnianie absurdalnych żądań jest bez
    sensu (i dla jasności: rządy też nie są bez winy).
    Mi chodziło o coś innego: w przypadku braku argumentów kończy się
    dyskusja, a zaczyna palenie opon (a w sieci: "jesteś głupi i nic nie
    rozumiesz" - łagodnie rzecz ujmując).

    Pozdrawiam
    Piotr