PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyrok zapadł a oni dalej swoje !??! › Re: Wyrok zapadł a oni dalej swoje !??!
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyrok zapadł a oni dalej swoje !??!
    Date: Sun, 12 Oct 2003 02:10:34 +0200

    On Sat, 11 Oct 2003 00:41:49 +0200, "palik" <n...@t...pl> wrote:

    >Chodzi tu o to, żenajprawdopodobniej mój były pracodawca myśli że
    >sąd przesle wyrok pocztą lub coś takiego, ale z tego co się orientuje to
    >trzeba się po niego samemu zglosić.

    No i slusznie mysli. Dostanie wyrok za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Bedzie
    mial 14 dni na wniesienie apelacji. Jesli tego nie zrobi to wyrok sie
    uprawomocni. Niestety, pracodawca moze na zlosc Tobie wydluzyc sprawe bo:
    - moze nie odbebrac wyroku za pierwszym razem, polezy na poczcie 7 dni, sad
    ponownie wysle, znowu awizo, tez sobie polezy, znowu zwrot do sadu i dopiero
    wtedy wyrok zostanie uznany za skutecznie doreczony.
    - moze odebrac za drugim razem i wniesc apelacje.
    - moze odebbrac od razu i tez wniesc apelacje.

    Kyniu

    P.S. Na wyrok troche sie czeka bo sad musi napisac uzasadnienie - przyklad -
    wyrok zapadl 14 lipca, wyrok (jeszcze nieprawomocny) przyszedl pod koniec
    wrzesnia. Tak ze uzbroj sie w cierpliwosc.

    --