PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie warunkow z powodu likwidacji › Re: Wypowiedzenie warunkow z powodu likwidacji
  • Data: 2009-04-29 19:19:53
    Temat: Re: Wypowiedzenie warunkow z powodu likwidacji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gt95hf$7il$1@nemesis.news.neostrada.pl Janko

    > Otrzymaliśmy wypowiedzenie warunków umowy (likwidacja działu) z
    > propozycją nowych warunków (oczywiście dla nas niekorzystnych, ale nie
    > o to tu chodzi). Okres po jakim mają zacząć obowiązywać nowe warunki to
    > 3 m-ce. Mamy 1,5 m-ca na odrzucenie propozycji, co w tym przypadku
    > oczywiście powoduje wypowiedzenie z odprawą.
    > Problem polega na tym jaki jest status pracownika w okresie tego 3
    > miesięcznego stanu wypowiedzenia.
    > Pracodawca upiera się, że na ten czas dostaniemy nowy (tymczasowy?)
    > zakres obowiązków i zostaniemy włączeni w strukturę innego działu
> [...]
    Temat nie wydaje mi się nietypowy, to raczej typowe kombinatorstwo
    pracodawcy bazujące na tym, ze się nie znacie (no, chyba że on sam się nie
    zna i robi to z głupoty).
    Wypowiedzenie warunków pracy i płacy wraz z jego skutkami to jedno - biegnie
    swoim trybem.
    A drugie to zapewne próba zastosowania przez pracodawcę art. 42 §4 KP, w
    którym wymieniony jest czas równy temu wypowiedzeniu. Tyle, że tam są pewne
    ograniczenia.

    --
    Jotte