PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie,a potem nagła "choroba". › Re: Wypowiedzenie,a potem nagła "choroba".
  • Data: 2004-09-07 09:34:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie,a potem nagła "choroba".
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 11:25:46 +0200, kyfy <k...@i...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Chc? z?o?y? wypowiedzenie w tym miesi?cu, wi?c pracowa? musz? do ko?ca
    > pa?dziernika. Cholernie mi to nie pasuje,wi?c chcia?bym si?
    > "rozchorowa?" na
    > 2 ostatnie tygodnie pa?dziernika i i?? do pracy do nowego pracodawcy. Czy
    > stary pracodawca mo?e co? nabru?dzi? w papierach??

    A nie lepiej sprobowac odejsc za porozumieniem i skrocic sokres pracy na
    wypowiedzeniu?
    Ja tez bym sie wkurzyl i staral "bruzdzic" jakbym musial komus zaplacic za
    dwa tygodnie lewego zwolnienia. Naslalbym naprzyklad kontrole z ZUS czy
    faktycznie jest chory.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##