eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klientRe: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 16:52:54
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    rt wrote:

    > Mam pytanie czy pracodawca moze wymagac aby pracownik przychodził do pracy
    > ubrany w
    > - bluzkę z dekolten
    > - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    > itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    > klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą
    > nierobów- managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia
    > musza być zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w
    > umowie o pracę ?
    >
    > Pozdrawiam
    > rt

    Zasadniczo spotkałem się z takim czymś,gdzie nie było kontaktu z klientem
    face to face, ale była jakaś specjalna procedura wewnętrzna,która
    wskazywała na wymogi ubioru takie jak wskazałeś. Co do walki z głupotą - to
    na nią nie ma lekarstwa(zawsze można coś głupszego wymyślić), najlepiej
    gdyby te nieroby wzięły się w końcu za jakąś sensowną robotę a nie siedzą i
    wymyślają kretyńskie procedury,za które im płacą.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1