eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klientRe: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
  • Data: 2009-01-14 11:59:20
    Temat: Re: Wymóg okreslonego ubioru przez pracodawce-brak kontaktu z klient
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 08:28:54 +0000 (UTC), rt napisał(a):

    > - bluzkę z dekolten
    > - garnitur z krawatem w niekrzykliwe kolory
    > itp bzdury. Zasadniczo pracownik nie ma żadnego wizualnego kontaktu z
    > klientem. Jakie przepisy to regulują ? Jak można walczyć z głupotą nierobów-
    > managerów którzy plodzą takie pomysły ? Gdzie takie ustalenia musza być
    > zapisane zeby uzyskały status ważności i były niepodwazalne - w umowie o
    > pracę ?

    Żadaniem dostarczenia odpowiedniego ubrania roboczego.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1