PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymiar urlopuRe: Wymiar urlopu
  • Data: 2005-01-10 23:15:15
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: "Sulami" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj, dzięki za odpowiedź, myślałam, że grupowicze już śpią... :)
    Widzisz, dla mnie kwestią wątpliwą nie jest dzień nawiązania stosunku pracy,
    bo jest nim bez żadnych wątpliwości 2.01 (niestety:/ - nawet od wtedy
    płacone są składki, więc nie mogę niczego naciągnąć :/ dla dobra pracownika,
    oczywiście).
    Mam wątpliwość, kiedy nabędzie prawo do urlopu w penym wymiarze i w jakim :)

    Co do tych dat wykorzystania urlopu: nabywa się prawo do urlopu z ostatnim
    dniem roku/miesiąca pracy (bo teraz przy pierwszej pracy już po pierwszym
    miesiącu masz prawo do urlopu), nie mówiłam o wykorzystywaniu go, bo
    właściwie nie nteresuje mnie, czy on ten urlop wykorzystał, aż do 31.03 :)
    hi hi hi :)
    Muszę ustalić, jaki wymiar urlopu mu przysługiwał i kiedy nabył do niego
    prawo. Kiedy go zechce wykorzystać- jest już odrębną kwestią. Zresztą już
    wykorzystał :)

    :) L.