eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacjiRe: Wrażenia z rekrutacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sun, 2 Apr 2006 14:21:46 +0200
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 34
    Message-ID: <e0ofks$mce$1@news.mm.pl>
    References: <e0o053$hdo$1@news.mm.pl> <e0oer4$7gf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-108-47.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1143980508 22926 81.190.108.47 (2 Apr 2006 12:21:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Apr 2006 12:21:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:178616
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości <news:e0oer4$7gf$1@inews.gazeta.pl>
    camel <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > To jest właśnie przykład polskiego podejścia do biznesu, o którym
    > pisała wyżej Immona: nie ma natychmiastowej kary (utraty klientów),
    > więc nie ma się czym przejmować!

    A czym_konkretnie_należałoby się w takiej sytuacji, jaką tu omawiamy,
    przejmować?
    Wyjaśnij mi to jako człowiek, nie mający typowego, polskiego podejścia do
    biznesu - czym mam się przejąć, jako pracodawca, który nie odpowiedział na
    aplikacje osób nie zadających sobie wysiłku, by zrozumieć treść mojego
    ogłoszenia.
    Nie masz wrażenia, że skoro zasady takie (tu: nie odpowiadania na totalnie
    nietrafione cefałki) praktykowane są od iluś lat, a firma z powodzeniem
    utrzymuje się na rynku i kosi konkurencję, to właściwym wyznacznikiem
    trafności takiej, a nie innej strategii jej działania jest wzrost obrotów, a
    nie prześmiewcze i dyskredytujące opinie kilkunastu osób z neswów, które
    często-gęsto nie mają nawet pojecia o czym piszą?

    >> I pewnie na wyjściu dają tam każdemu nieusatysfakcjowanemu klientowi
    >> 100 zł jako rekompensatę niezadowolenia.
    >> Nie dają? A to buraki niemyślące. Jak można tak bardzo nie zadbać o
    >> wizerunek firmy i nie pokazać swojej potęgi finansowej, podczas, gdy
    >> w innych miejscach takie rozdawanie pieniędzy staje się standardem :)

    > Myślisz, że teksty "prześmiewcze", choć pozbawione sensu coś komuś
    > udowodnią?

    Śledząc tę dyskusję i twardogłowość niektórych osób, nawet na to liczę.

    --
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1