eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacjiRe: Wrażenia z rekrutacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.nask.pl!news
    .nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!news-out.readn
    ews.com!news-xxxfer.readnews.com!postnews.google.com!u72g2000cwu.googlegroups.c
    om!not-for-mail
    From: "Brodek" <G...@B...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: 1 Apr 2006 13:21:08 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@u...googlegroups.com>
    References: <e0kafr$1bo4$1@news.mm.pl><e0lbm9$36u$1@inews.gazeta.pl>
    <e0lte3$201r$1@news.mm.pl> <e0mdh3$rre$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e0ml80$1trv$1@news.mm.pl> <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.124.109
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1143926473 23323 127.0.0.1 (1 Apr 2006 21:21:13 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Apr 2006 21:21:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <0...@p...pl>
    User-Agent: G2/0.2
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.1)
    Gecko/20060111 Firefox/1.5.0.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u72g2000cwu.googlegroups.com; posting-host=62.121.124.109;
    posting-account=Fk9VCw0AAADo7nyttB0zF5qSjGvKMuus
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:178531
    [ ukryj nagłówki ]

    Immona napisał(a):
    > Oczywiscie bezposrednia wartosc rynkowa mojej opinii, jako nie-klienta, moze
    > sie wydawac nikla i krotkofalowo tak rzeczywiscie jest. Dlugofalowo, na
    > wiarygodnosc i opinie firmy sklada sie miedzy innymi tysiace takich drobnych
    > opinii, ktore przenikaja do tych, ktorzy sa klientami i ktore jako autentyczne
    > miewaja wiekszy wplyw niz reklama. A potem nadchodzi ta chwila, w ktorej one
    > czynia decydujaca roznice, ktora nazywa sie marka.

    Pięknie napisałaś i to i to wyżej..
    Naprawdę pięknie.
    Ale z rzeczywistością ma to niewiele wspólnego.
    Korporacje które m.in. zgodnie ze swoimi wewnętrznymi procedurami
    odsyłają listy najczęściej zgodnie z tymi samymi bezosobowymi
    procedurami wbijają nóż w plecy. Albo kradną, albo oszukują.

    I jeszcze słówko o tych nadprogramowych zamówieniach, których
    jakoby nie można byłoby wykonać, gdyby nie było sekretarki, która
    ma czas na odsyłanie dziękczynnych listów do wszystkich aplikacji.

    Twoje podejście jest zaczerpnięte z książek o kulturze
    korporacyjnej z początku, no może z połowy lat 90. Dziś nadmiar
    zatrudnienia, o którym piszesz, jest postrzegany jako znak, że firma
    nie potrafi elastycznie podchodzić do stojących przed nią zadań.
    Jej management popełńia więc dość istotne błędy w zarządzaniu.
    A ktoś, kto takie błędy popełńia nie może być wiarygodnym
    partnerem - koszty zjedzą go bowiem wcześniej, czy później.
    Upadnie, zostanie przejęty lub podzielony..
    U nas się jeszcze czasem podejście takie jak Twoje trzyma, ale coraz
    bardziej konkurencyjny rynek wymusza zmiany.
    Czas się więc przestawić..

    Pzdr
    Brodek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1