PracaGrupypl.praca.dyskusjeWojsko z kategorii D--->A › Re: Wojsko z kategorii D--->A
  • Data: 2002-09-10 07:26:26
    Temat: Re: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "Zbyszek Tuznik" <z...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel napisał w wiadomości: ...
    >Mam taki problem rok temu przydzielono mi na podstawie papierów kategorie D
    >czy mam możliwo?ć po tak długim czasie odwołać się? Jak tak to co i gdzie i
    >jak?

    AFAIK nie, Jedyna szansa byloby ponowne staniecie przed komisja lekarska, np
    z okazji powolania do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej, ale z D to
    pewnie nawet nie beda probowali cie wcielic, z reszta zdaje sie, ze WKU
    zaczely traktowac ten wpis i niezmienianie go jako forme represji, dla
    spryciazy, ktorzy w ten sposob probuja sie wymigac od spelnienienia
    powszechnego obowiazku obrony.
    Niemniej nalezy sprawdzic w ksiazece wojskowej numer WKU pod ktora podlegasz
    i tam sie pytac. IMHO zolnerze tam urzedujacy sa o wiele milsi i uczynni od
    tzw pracownikow cywilnych tych samych instytucji, czyli roznego rodzaju pan
    kapitanowych.
    pozdrawiam