PracaGrupypl.praca.dyskusjeWojsko z kategorii D--->A › Re: Wojsko z kategorii D--->A
  • Data: 2002-09-10 16:12:00
    Temat: Re: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę, że niewiele wiesz o problemie. Jest taka zasada - nie znamy się na
    czymś, to
    > się na ten temat nie wypowiadamy. Kategoria D zamyka drogę do pracy w
    Policji,
    > służbach celnych, chyba też straży pożarnej i wielu innych miejscach.
    Słyszałem o
    > przypadkach firm z kapitałem zagranicznym, które na robotnicze stanowiska
    nie chciały
    > zatrudniać osób z kat. D (rozumowanie zagranicznych szefów było proste -
    jeśli ktoś
    > jest na tyle niesprawny, żeby być niezdolnym do pełnienia służby
    wojskowej, to nie
    > powinien pracować przy tokarce...).
    > --
    > Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

    Zdaje się, że jest taki przepis iż nie można pracować w rzadnej służbie
    mundurowej makjąc D kategorię. Z tego co pamiętam jeszce z mojej komisji to
    taki "miły" chorąży powiedział żeby się dwa razy zastanowić przed wejściem
    "bo kategorję z A na D może i uda wam się zmienić ale w drugą stronę nie
    macie szans"
    Pozdrawiam
    Lapacz