PracaGrupypl.praca.dyskusjeWojsko z kategorii D--->A › Re: Wojsko z kategorii D--->A
  • Data: 2002-09-10 14:32:11
    Temat: Re: Wojsko z kategorii D--->A
    Od: krzysiek <k...@n...terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał na grupie pl.praca.dyskusje
    co nastepuje

    > Masz za przeproszeniem owsiki w d^Hpupie, ząb Cię boli, czy po prostu
    > nie masz nic lepszego do roboty, niż czepiać się kogoś, kto ma złą
    > datę w komputerze?! Ja też ostatnio przez kilka dni miałem i nie czuję
    > się winny.

    ale mi np. jest przykro ze takiego newsa przez dlugi czas bede widzial na
    pierwszym miejscu na liscie mimo ze wcale tego nie chce, i widze ze inni
    rowiez sobie tego nie zycza. Oczywiscie caly czas mowa o tym ze to pomylka
    a nie rozmyslne dzialanie majace na celu "uwidocznienie bardzo wazego
    problemu" co jest juz zwyczjnym lamaniem etykiety grop.

    --
    pozdrawiam
    krzysztof warszawski