PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSDRe: Warszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
  • Data: 2010-04-24 01:22:26
    Temat: Re: Warszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    Od: "Rafal" <g...@o...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    >No popatrz, a jak wysyłałem (bodajze dwa razy) do nich cv, to nawet
    nie
    >raczyli odpisac, zebym ich w d.. pocalowal. Malo tego - stres to dla
    mnie
    >pikus i najlepiej na takich stanowiskach sie sprawdzam, ale skoro
    widze co

    nie wiem, mnie zawsze odpisywali na maile, tylko ze nie chcialem na
    miejscu, bo w sumie kable sie nie psuja zbyt często a zarządzać tym to
    mozna zdalnie (pulpity, telnety/ssh itp... wynalazki...)
    :] jedyne co potrzebne do odpowiednia dokumentacja jak i co jest
    podpiete i dlatego tez nie rozumiem gdzie tam maja takie problemy po
    mimo prob ciezko wyobrazic sobie zeby te kilka urzadzen ciagle
    wymagalo serwisu ;)

    Rf