PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD

  • 1. Data: 2010-04-20 22:26:57
    Temat: Warszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    Od: Axel Springer Polska <p...@a...pl>

    Wydawnictwo Axel Springer Polska zatrudni osobę na stanowisko
    Administratora. Forma zatrudnienia: umowa o pracę, miejsce pracy:
    siedziba firmy w Warszawie, ul. Domaniewska 52.

    Do obowiązków przyszłego pracownika będzie należało:
    - zarządzanie dużą siecią lokalną (ponad 100 switchy, kilkadziesiąt AP)
    oraz siecią rozległą firmy (9 oddziałów regionalnych, drukarnie),
    łącznie prawie 2K aktywnych urządzeń w całej sieci
    - zarządzenie serwerami i routerami zbudowanymi na bazie FreeBSD,
    Linux.
    - zarządzenie routerami i switchami Cisco, 3Com, HP.
    - współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w trakcie uruchamiania
    nowych usług oraz ich późniejszym utrzymaniu
    - współpraca z pozostałymi sekcjami IT we wdrożeniach i utrzymaniu
    systemów lub diagnozowaniu problemów

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość systemu FreeBSD (5.x, 6.x, 7.x), Linux (różne
    dystrybucje, głównie Slackware oraz Gentoo) oraz umiejętność ich
    administracji popartej praktycznym doświadczeniem
    - dobra znajomość konfiguracji urządzeń firmy Cisco, 3Com, HP (switche,
    routery, AP)
    - znajomość rynku telekomunikacyjnego

    - dobra znajomość budowy i funkcjonowania sieci WLAN, Ethernet oraz
    zarządzalnych switchy (VLAN, STP, 802.3ad, 802.3at, RADIUS, 802.1X,
    WPA/WPA2, EAP)
    - dobra znajomość IP (Firewall, NAT, Routing, Policy Routing, IPSec)
    - dobra znajomość protokołów dynamicznego routingu: BGP, RIP.

    - wiedza z zakresu bezpieczeństwa sieci i systemów komputerowych
    - umiejętność konfigurowania serwerów SMTP (Sendmail, Postfix), DNS
    (isc-bind), POP3/IMAP, HTTP (Apache), SQL (MySQL), DHCP (isc-dhcp)
    - podstawowa umiejętność programowania w bash, PHP, perl, C
    - mile widziana znajomość HTML i SQL

    - dyspozycyjność - wyjazdy do oddziałów regionalnych (typowo raz/dwa
    razy w roku), praca zmianowa (także weekendy - oczywiście przy
    zachowaniu 40-godzinnego tygodnia pracy)
    - umiejętność pracy w kilkuosobowej grupie, chęć dzielenia się
    informacjami oraz wiedzą, profesjonalne podejście do pracy,
    odpowiedzialność
    - umiejętność samodzielnego uczenia się oraz samodzielnego
    rozwiązywania problemów

    Dodatkowym atutem będą:
    - znajomość i doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu rozwiązaniami
    wysokiej dostępności (HA): VRRP, IPVS, LB

    Oferujemy:
    - ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która
    jest częścią wielkiego międzynarodowego koncernu
    - dostęp do najnowszych technologii
    - ciekawe wyzwania i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
    - atrakcyjne wynagrodzenie

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV pocztą elektroniczną:
    p...@a...pl

    Do oferty proszę dołączyć oświadczenie:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    ofercie na potrzeby rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych
    osobowych z 29.08.1997, Dz.U.133, Poz.883"

  • 2. Data: 2010-04-21 10:15:36
    Temat: Re: Warszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    Od: "Rafal" <g...@o...pl.usun.to>

    4 ogloszenie w ciągu 6 miesiecy o to samo stanowisko
    czyżby aż tak zle było?
    dlaczego nie wezmiecie tego w outsourcing ;) - prosto i tanio i
    dziala...

  • 3. Data: 2010-04-21 16:41:06
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 21-04-2010 o 11:15:36 Rafal <g...@o...pl.usun.to> napisał(a):

    > 4 ogloszenie w ciągu 6 miesiecy o to samo stanowisko
    > czyżby aż tak zle było?
    > dlaczego nie wezmiecie tego w outsourcing ;) - prosto i tanio i
    > dziala...

    Zadna praca, tylko spamiarka, zbierajaca maile, do pozniejszego rozsylania
    spamu...Niestety... Dziwie sie to tak duzej firmie. Ale czego sie
    spodziewac po wydawcy brukowca, jakim jest FAKT?

    --
    SprzedamTO.pl

  • 4. Data: 2010-04-22 11:24:16
    Od: "g...@g...com" <g...@g...com>

    On 21 Kwi, 16:41, "jurajski Jaskiniowiec"
    <j...@j...na.jurze> wrote:

    > Zadna praca, tylko spamiarka, zbierajaca maile, do pozniejszego rozsylania
    > spamu...Niestety... Dziwie sie to tak duzej firmie. Ale czego sie
    > spodziewac po wydawcy brukowca, jakim jest FAKT?

    Nie spamiarka... tylko tam faktycznie jest bardzo kiepsko... stres na
    całkiem niezłym stanowisku... mało kto wytrzymuje...

  • 5. Data: 2010-04-22 20:50:10
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 22-04-2010 o 12:24:16 g...@g...com <g...@g...com>
    napisał(a):

    > Nie spamiarka... tylko tam faktycznie jest bardzo kiepsko... stres na
    > całkiem niezłym stanowisku... mało kto wytrzymuje...

    No popatrz, a jak wysyłałem (bodajze dwa razy) do nich cv, to nawet nie
    raczyli odpisac, zebym ich w d.. pocalowal. Malo tego - stres to dla mnie
    pikus i najlepiej na takich stanowiskach sie sprawdzam, ale skoro widze co
    chwile to ogloszenie, to co mam niby pomyslec? Albo tak nedznie placa,
    albo maja beznadziejny dzial kadr, skoro wybieraja takie miernoty nie
    wytrzymujace presji na tym stanowisku. Skoro wybieraja kandydatow jedynie
    szablonowo, z "najlepszymi wynikami na papierze", nie zadajac sobie trudu
    podzwonic po reszcie kandydatow, to bedziemy to ogloszenie widywac jeszcze
    kilka lat.

    Podobnie ogłoszenia "Consulting Service" - od kilku lat widze ogłoszenia
    do Obornikow... Domyslam sie, ze do "Bols", ale pewnosci nie mam, zatem
    wszystkie tego typu ogloszenia, ukazujace sie cyklicznie, bez zadnej
    odpowiedzi na wyslanego do nich cv, uwazam za spamiarki i niewarte uwagi.

    Przypomina mi sie rekrutacja do DHL w DG kilka lat temu. Nie dosc, ze sie
    spoznilem na grupowy test, to pozostali nawet w polowie nie odpowiedzieli
    na te testy, co ja. A bylem wtedy bez zadnej wiedzy praktycznej. Okazalo
    sie, ze i tak przyjeli swojego, pomimo ze bylem bezkonkurencyjny... Po
    roku ten ich "swoj" olal ich i znowu do mnie zadzwonili. Nie pasowalo im
    to, ze nie wladam idealnie angielskim, bo co bedzie, jak przyjedzie raz na
    rok dyrektor z Holandii i akurat mu sie laptop popsuje - jak ja sie z nim
    dogadam. A z tego co wiem, kazdy pracownik mial mozliwosc uczeszczania na
    darmowe kursy jezykowe... No ale wez dogodz polskim idiotom. Wybrali... a
    pozniej co pol roku na nowo widzialem to samo ogloszenie. Ja jednak juz od
    nich telefonu nie odbieralem.

    Rob za darmo i badz omnibusem we wszystkim. Ale nie waz sie przyznawac do
    tego, ze jestes inteligentny, bo to bedzie oznaczalo, ze bedziesz
    potencjalnym konkurentem swojego przelozonego do jego stanowiska..

    Podobnie, jak masz dz. gosp. - od razu to musi oznaczac, ze bedziesz
    niedyspozycyjny i po godzinach bedziesz lapal inne fuchy, a po jakims
    czasie odejdziesz i bedziesz konkurowac... - typowy polski kretynizm
    myslenia.

    Polska paranoja...

    --
    SprzedamTO.pl

  • 6. Data: 2010-04-23 07:11:00
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Zgadzam się z kolegą, podobne ogłoszenie wysyła firma Intrabit dot.
    Prog. VB 6, szukają nie wiadomo kogo (od '98 do '07 pisałem wyłącznie
    w vb6, a dopiero później przesiadłem się na dotnet).

    Prawdopodobnie płaca jaką chcą zaoferować to około 2tys - tylko ja się
    zastanawiam skąd oni znajdą osobę która dobrze zna język który umarł
    10 lat temu, która jednocześnie będzie dyspozycyjnym studentem gotowym
    na wyjazdy w Polskę i nie weźmie więcej niż oni oferują.

    Bardzo irytują mnie takie ogłoszenia wydmuszki.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-24 01:22:26
    Od: "Rafal" <g...@o...pl.usun.to>

> [...]
    mnie
    >pikus i najlepiej na takich stanowiskach sie sprawdzam, ale skoro

    nie wiem, mnie zawsze odpisywali na maile, tylko ze nie chcialem na
    miejscu, bo w sumie kable sie nie psuja zbyt często a zarządzać tym to
    mozna zdalnie (pulpity, telnety/ssh itp... wynalazki...)
    :] jedyne co potrzebne do odpowiednia dokumentacja jak i co jest
    podpiete i dlatego tez nie rozumiem gdzie tam maja takie problemy po
    mimo prob ciezko wyobrazic sobie zeby te kilka urzadzen ciagle
    wymagalo serwisu ;)

    Rf