PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSDRe: Warszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
  • Data: 2010-04-23 07:11:00
    Temat: Re: Warszawa - Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    Od: joker77 <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam się z kolegą, podobne ogłoszenie wysyła firma Intrabit dot.
    Prog. VB 6, szukają nie wiadomo kogo (od '98 do '07 pisałem wyłącznie
    w vb6, a dopiero później przesiadłem się na dotnet).

    Prawdopodobnie płaca jaką chcą zaoferować to około 2tys - tylko ja się
    zastanawiam skąd oni znajdą osobę która dobrze zna język który umarł
    10 lat temu, która jednocześnie będzie dyspozycyjnym studentem gotowym
    na wyjazdy w Polskę i nie weźmie więcej niż oni oferują.

    Bardzo irytują mnie takie ogłoszenia wydmuszki.