PracaGrupypl.praca.dyskusjeWKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy › Re: WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy
  • Data: 2002-02-14 16:04:15
    Temat: Re: WKU - rocznik 1974 - przeniesieniony do rezerwy
    Od: "Jacek Krupa" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:3C6A42CB.A4879BD8@spinacz.pl...
    > Marta Marciniszyn wrote:
    > wady:
    > - nie masz zadnych uprawnien pracowniczych, traktuja cie nie jak
    pracownika
    > tylko jak podnajeta firme. no, chyba ze sie dogadasz z pracodawca ale
    > zawsze moze im cos odbic albo przyjda jeszcze gorsze czay i... no wlasnie.
    > - jesli interesuje cie wziecie kredytu (np. mieszkaniowego) to zapomnij,
    > bez umowy o prace praktycznie niewykonalne.
    > - jesli przestana ci placic to jestes na przegranej pozycji. nawet jak ich
    > pozwiesz to sie bedzie wloklo calymi latami. z umowa o dzielo idziesz do
> [...]

    W/w to jest naprawdę najrzetelniesza wypowiedź w tej sprawie.
    Można tylko dodac że lata w prowadzeniu własnej działalnosci gospodarczej,
    nie wliczają sie do urlopu i wielu innych spraw.
    Dlatego też uważam że, > tylko jeżeli z założenia pracujesz na rzecz kilku
    firm <, a jeszcze lepiej gdy prowadzisz wieloraką działalność tj
    jednocześnie produkcja, handel i usługi.

    Pozdrawiam
    Wiesiek