eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUpomnienie w pracyRe: Upomnienie w pracy
  • Data: 2008-03-15 19:13:49
    Temat: Re: Upomnienie w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:frg50b$teq$1@news.onet.pl Ktosiek <a...@o...pl> pisze:

    > W aktualnym miejscu pracy zanosi sie na to, ze otrzymam pisemne
    > upomnienie (pierwsze). Fakt, ze uzasadnione ale jego tresci jeszcze nie
    > znam.
    To poczekaj. Może pracodawca popełni jakiś błąd, może da się skutecznie
    odwołać albo zaskarżyć.

    > Stad moje pytania:
    > Czy takie upomnienie ciagnie za soba jakies powazne konsekwencje, tzn
    > bedzie na swiadectwie pracy?
    Nie.
    Informacje zawarte na świadectwie pracy dzielą się na obligatoryjne i
    fakultatywne.
    Więcej np. tu:
    http://www.jobuniverse.pl/artykuly/6714.html

    > Czy bedzie problem przy poszukiwaniu nowej pracy jezeli wlasnie szukam?
    Generalnie i formalnie - nie.
    Ale pracodawcy mogą się znać, kontaktować, szptana propaganda, rozumiesz...

    > Poza tym o ile beda wymagane referencje/opinia o pracowniku to kto ja
    > wydaje? Przelozony (kwestia dobrej woli zeby nie wspominal o takiej
    > karze) czy kadry (na podstawie akt gdzie wszystko jest wpisane)?
    Wg mnie pracodawca. Jak on to technicznie rozwiąże w konkretnym przypadku to
    chyba wewnętrzna sprawa konkretnego pracodawcy.
    No i wystawienie listu referencyjnego nie jest obowiązkiem.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1