eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUpomnienie w pracyRe: Upomnienie w pracy
  • Data: 2008-03-18 18:18:40
    Temat: Re: Upomnienie w pracy
    Od: "tuMEk" <t...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Ktosiek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:frg50b$teq$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > W aktualnym miejscu pracy zanosi sie na to, ze otrzymam pisemne upomnienie
    > (pierwsze). Fakt, ze uzasadnione ale jego tresci jeszcze nie znam. Stad
    > moje pytania:
    >
    > Czy takie upomnienie ciagnie za soba jakies powazne konsekwencje, tzn
    > bedzie na swiadectwie pracy?
    >
    > Czy bedzie problem przy poszukiwaniu nowej pracy jezeli wlasnie szukam?
    >
    > Poza tym o ile beda wymagane referencje/opinia o pracowniku to kto ja
    > wydaje? Przelozony (kwestia dobrej woli zeby nie wspominal o takiej karze)
    > czy kadry (na podstawie akt gdzie wszystko jest wpisane)?
    >
    > Dzieki za rzeczowe odpowiedzi, to dla mnie wazne.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Darecki
    >

    a napisz jesli to nie tajemnica - pracujesz w sieci handlowej ? Jesli tak to
    odpowiem Tobie dokladnie ,tak jak to wyglada w zyciu a nie w przepisach.

    --
    pozdro
    tuMEk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1