PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia › Re: Umowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia
  • Data: 2004-05-06 17:05:47
    Temat: Re: Umowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: miras <msedzins@interia..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pe.Ka wrote:
    > Dnia 2004-05-06 18:36, osoba przedstawiająca się jako "miras" napisała
    > co następuje:

    > IMHO to Ty wystawiając rachunek określasz termin wypłaty.
    >
    > Pozdrawiam

    kurde, jaki rachunek?
    to moze sprecyzuje ze oficjalnie byly to praktyki, teraz pracuje w innej
    firmie(tez umowa zlecenie i tez praktyki) i mam w umowie napisane ze
    wyplata nastepuje raz w miesiacu w ktoryms tam dniu. wypelniam time
    reporty(ilosc przepracowanych godzin) i dostaje kase(znaczy sie
    teoretycznie bo to znowu 1 miesiac). o zadnych rachunkach nie ma mowy.
    dodam ze firma(zreszta obie) jest duza, miedzynarodowa instytucja o
    wyrobionej marce, wiec chyba skontaktowaliby sie ze mna gdyby cos nie gralo.

    pozdr
    miras