PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia › Re: Umowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia
  • Data: 2004-05-06 17:30:36
    Temat: Re: Umowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miras w news:c7dr7u$21f$1@julia.coi.pw.edu.pl napisał(a):

    > kurde, jaki rachunek?

    W moim przypadku wygladalo to tak. Kartka A4. Prawy gorny rog moje imie i
    nazwisko, linijke nizej adres zamieszkania. Po prawej miejscowosc i data.
    Nizej tytul "RACHUNEK" ;-) Pod spodem:

    "Proszę o wypłacenie, zgodnie z umową Nr ................ z dnia

    Pod spodem po prawej stronie podpis zleceniobiorcy (czyli moj), a ponizej
    potwierdzenie wykonania zleconych prac. Jedna kopia dla mnie, a druga dla
    zleceniodawcy. Tyle wystarczylo. Dla pewnosci mozna jeszcze okreslic jakis
    termin.

    pozdrawiam
    --
    Greg