PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i termin wyplaty wynagrodzenia › Re: praca oferowana - czy ta grupa dziala?
  • Data: 2004-05-07 12:56:07
    Temat: Re: praca oferowana - czy ta grupa dziala?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MmK w news:031001c433b2$e9f59e80$0c100b0a@cyberbajt.pl napisał(a):

    > sorry, to glupota outlooka

    Nic sie nie stalo. Chcialem na prostym przykladzie przedstawic dlaczego
    warto pozostawiac informacje komu odpowiadamy :-) No bo wyobraz sobie, ze
    ponosza Cie emocje i piszesz pare niemilych slow, ktore... trafiaja do
    niewlasciwej osoby ;-)

    Goly OE pozostawia naglowek, ktory jest troche nie ten teges. Proponuje Ci
    zainstalowanie programu wspomagajacego OE-QuoteFix. Mozna go pobrac np. tu
    http://www.snapfiles.com/get/oequotefix.html Program umozliwia
    zdefiniowanie wlasnych wrotek w krotkiej formie takiej jak na przyklad
    moja. Mozesz tez jakas dziwna w rodzaju "dnia pieknego %n w news:%l napisal
    takie cus:" ;-) Dodatkowo koloruje cytaty dzieki czemu bloki tekstu staja
    sie nieco czytelniejsze, poprawia polamane linie itp.

    > chodzilo mi o to czy dziala grupa - praca oferowana
    > - bo nie widze zadnych postow tej grupy

    Najprawdopodobniej tak. Grupa jest moderowana, wiec trzeba uwzglednic
    czynnik ludzki :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg