PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenieRe: Umowa zlecenie
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa zlecenie
    Date: Wed, 24 Oct 2007 14:08:04 +0200

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 13:54:40 +0200, Ewelina Krówka napisał(a):

    > Mam pytanie :

    Pierwsze i zasadnicze spostrzeżenie:
    - czym prędzej zmień wykładowcę - polonistę na studiach :D
    Chyba że on się bardzo stara - ale z ciebie już nie potrafi więcej
    wykrzesać.

    > jakie konsekwencje grozą pracodawcy,

    Nie jest pracodawcą.

    > który zatrudnia studentkę na umowę zlecenie do obsługi sekretariatu.

    :)))

    > Pracuje w pełnym wymiarze godzin,

    Co znaczy "pełny wymiar godzin"? Przy UZ nie ma ilościowo podawanych
    godzin.

    > podpisuje liste obecnosci,

    Po co podpisujesz listę obecności? A może jeszcze prowadzona jest dla
    ciebie ewidencja czasu pracy? :D

    > nie biore urlopu,

    Urlop ci nie przysługuje.

    > a w dodatku taki uklad nie przekłada się na lepszą formę finansową.

    Otrzymujesz wynagrodzenie takie jak na wystawionym przez ciebie rachunku do
    UZ?

    > Po roku pracy w tejże formie ,

    A mówiłaś że obsługujesz sekretariat (cokolwiek to znaczy) :))

    > upomniwszy się o podwyżke,

    Rozumiem że negocjowałaś umowę zlecenie?

    > która wynikala z podwyższenia czesnych za studia- uzyskalam odp negatywna.

    Fajnie - podwyżka wynikłą :)

    > Czy w takich warunkach nie nawiązał się automatycznie stosunek pracy??

    W warunkach obsługi sekretariatu, w związku z :upominaniem się o podwyżkę"
    która wynikła ...

    ROTFL - MSPANC

    > I czy pracodawca ma prawo dosadnie mi powiedzieć

    Nie jest pracodawcą.
    Mówić powinno się dobitnie i dosadnie.

    > ze bedziemy dalej wspolpracowac ale tylko i wylacznie w formie umowy
    > zlecenia??

    I przystawił ci w tym momencie kałachy do skroni i kazał podpisać
    egzemplarze umowy zlecenia - tak? :)))

    > Jakie argumenty moge wykorzystac zeby dopiąc swego..??

    W sklepie kupić stanik odpowiedni do swoich gabarytów - dopniesz go wtedy
    bez problemów :PPP