PracaGrupypl.praca.dyskusjeU kogos czy u siebie???? › Re: U kogos czy u siebie????
  • Data: 2002-06-10 20:44:45
    Temat: Re: U kogos czy u siebie????
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I masz racje - glowna roznica polega wlasnie na tym, ze cechy dbaly o jakosc
    > uslug, swiadczonych przez jego czlonkow. W przeciwienstwie...
    hmm ja na pewno tego nie napisalem, wiec nie wkladaj mi w usta takich bredni ;)

    cechy dbaja przede wszystkim o swoj interes.
    czyli swoje DOCHODY i zatrudnienie dla SWOICH (rodzin).
    o NIC wiecej.
    a juz najmniej o jakosc uslug.
    o pozory na tyle, zeby nikt sie nie czepial - o tak.
    pod pretekstem dbania o jakosc uwala sie konkurencje - o tak!

    pozdrawiam

    romekk