PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrochę humoru › Re: Trochę humoru
  • Data: 2003-03-01 22:08:39
    Temat: Re: Trochę humoru
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mozesz powiedziec ktory "palant" (nie bylo w instrukcji, ze nie
    > mozna uzywac ;o))), wpadl na genialny pomysl stworzenia czegos takiego?
    > (w ktorej firmie etc...)

    Niestety dostałem to w takiej postaci, w jakiej umieściłem na grupie...Więc
    dlatego istnieje przypuszczenie, że to nieprawda...ale ROTFL jest i tak
    przedni! :-))

    Boa.

    P.S. Netykieta twierdzi, że nieładnie jest nie przycinać cytatów ;-)) Mnie
    to wisi, bom nie na modemie, ale niektórym może się to niepodobać...