PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Totalny brak pracowników ?????Re: Totalny brak pracowników ?????
  • Data: 2008-07-11 20:24:31
    Temat: Re: Totalny brak pracowników ?????
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > Wiedziałem! Wiedziałem, że te kilkanaście godzin pensum w tygodniu to
    > tylko przykrywka dla innej działalności, którą uprawiają w pozostałych
    > godzinach! Ale że w tym czasie sobie sepulkują, no no, tego nie
    > podejrzewałem. A co na to Rybicja? :->
    >
    > JoteR

    Witam!

    A co ma Rybicja do sepulkowania??? Na Pincie nawet nie widza, co to jest
    sepulkarnia, co dopiero o zarabianiu powyzej 1200 "na reke" w stolicy...
    Pan sie wychyla, panie Jacku, ponad stan wody, a to jest niebezpieczne
    dla zdrowia!

    Uklony

    kpawlak
    --
    Tylko nie po oczach!! Tylko nie polityka!!! :))
    Witryna P.R.W.: http://www.prw.waw.pl/