PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Totalny brak pracowników ?????Re: Totalny brak pracowników ?????
  • Data: 2008-07-11 09:34:20
    Temat: Re: Totalny brak pracowników ?????
    Od: karp <k...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Renik pisze:

    > i co nam warszawiakom w związku z tym grozi ?
    > Pracodawcy Bułgarów i Ukraińców będą ściągać do roboty ???

    Prawdopodobnie zarobki w sklepach musza pojsc troche do gory. Swiezy
    przyklad z mojego podworka: moja siostra, mloda dziewczyna majaca zero
    doswiadczenia zawodowego, z poczatkiem lipca podjela prace za podobna do
    ww. place w sklepie odziezowym w Galerii Mokotow. Coz sie dowiedzialem
    wczoraj? Ze dzisiaj idzie tam ostatni raz, bo znalazla prace troche
    blizsza jej kierunkowi studiow, wynagrodzenie prawie dwukrotnie wyzsze.
    Fakt, ze nawet dwukrotnie wyzsza placa jest, co by nie mowic, zalosna -
    ale na tym tle jak sie rysuja wynagrodzenia w sklepach...?

    Niedawno bylem w ramach wyjazdow sluzbowych w paru zachodnich krajach i
    w USA miedzy innymi. Czy to jest problem, ze sklepy sa opanowane przez
    azjatow? Moze i u nas tego typu rozwiazanie by sie przydalo. Podejrzewam
    ze przyjezdni dluzszy czas beda tansi niz lokalni pracownicy.

    --