PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik - Informatyk, a przyszloszc? › Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    From: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    Date: Wed, 15 May 2002 10:15:42 +0200

    Użytkownik "Jakub" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:abmjf9

    > Pytanie jest na miejscu. Jeśli ktoś się interesuje Informatyką to się
    > dokształca i zastanawia czy warto 'marnować' czas i pieniądze na taką
    > szkołę.

    nie jest na miejscu :) nie masz wlasnie tego czegos. ja zlecam czasami
    jakies dodatkowe prace znajomym ale wiem ze to ludzie z pasją. ciebie jako
    pracodawca od razu bym odrzucil. nie masz tej pasji, nie masz natchnienia.
    mozesz byc nawet niezlym rzemieslnikiem, i co z tego jak nie masz tego
    czegos.

    twoj sposob myslenia zapewne dyskwalifikuje cie w oczach wielu pracodawcow.
    bo informatyka nigdy nie jest marnowaniem czasu i pieniedzy. moze jestem
    maniakiem, ale takie jest moje zdanie.

    pozdrawiam

    sickboy