PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik - Informatyk, a przyszloszc?Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
  • Data: 2002-05-13 15:45:15
    Temat: Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > ...ale czy to wystarczy? Oczywiście dobrym pracodawcom to, że wykonałem
    to i
    > brałem udział w tym, może zainteresuję, ale... dobrych pracodawców jest
    > bardzo, bardzo mało. Dla większości liczą się papierki, dyplomy a nie
    > umiejętności.

    Akurat nie masz racji. Dla wiekszosci wlasnie licza sie umiejetnosci, na
    papierki w tym zawodzie malo kto zwraca uwage, a jesli juz to raczej na
    odpowiednie certyfikaty wyrobione poza naszym kochanym systemem edukacji
    niz na wyksztalcenie.
    Widywalem pare ofert, ktore w rubryce "wyksztalcenie" mialy wpisane
    "wyzsze", ale raczej nie zrobi wiekszej roznicy pracodawcy to, czy masz
    wyksztalcenie ogolne, czy tez techniczne (predzej jak juz napisalem wyzej:
    czy srednie, czy wyzsze).
    Mimo wszystko wybralbym zawod technika informatyka i technikum (czy co tam
    teraz jest) zamiast liceum - w takiej informatycznej klasie z pewnoscia
    poznasz ciekawych ludzi ktorzy byc moze pomoga Ci kiedys w drodze do
    kariery, lub wykonaja z Toba jakis ciekawy projekt. Poza tym powinienes
    miec mniej przedmiotow ogolnoksztalcacych, a takze jednomiesieczne
    praktyki w zakladzie pracy + specjalizacje w ostatniej klasie.
    Nawet jesli tytul technika informatyka Ci sie nie przyda warto pojsc do
    szkoly technicznej.

    pozdrawiam
    Merlin, swiezo upieczony technik elektryk pracujacy jako informatyk

    :)

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl