PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik - Informatyk, a przyszloszc? › Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    From: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    Date: Sun, 12 May 2002 09:37:47 +0200

    Użytkownik "RED BARON" <r...@g...pl> napisał w wiadomości > Jakub napisał:

    > Tak patrzac po mojej rodzinie (Lublin, Swidnik) widze ze prace
    > mozna tu zdobyc TYLKO dzieki znajomosciom, TYLKO. Moje kuzynki
    > (obie po studiach) juz rok pracy nie maja. Jak sie dobrze
    > zastanowic to z 70% moich znajomych nie ma pracy albo ma kiepska.

    taaa, ja tez jestem z lublina. znajomości - tak zgadzam sie ale nie do
    konca. ja pracuje dlafirmy niemieckiej (zdalnie), teraz byc moze szykuje mi
    sie nastepna praca (dodatkowa) - też dla niemców. w lublinie nie mam czego
    szukać - zadupie wieksze od warszawy :) jestem webmasterem, robie flashe i
    php. w lublinie nikt mnie nie chce :(
    zgadza sie- studia roboty nie daja - nie chce mi sie marnowac 5 lat. jedno
    mnie tylko smuci, kiedy czytam wasze posty - wy nie macie pasji ktora ja
    posiadam. ja nie mam wyksztalcenia informatycznego (jestem technik
    elektronik). tytul posta "Technik - Informatyk, a przyszloszc?" jest dla
    mnie nie na miejscu. ja jestem informatykiem chociaz nie mam wyksztalcenia
    informatycznego, bo kocham to co robie. przyszlosc? nie mowie ze mnie nie
    obchodzi, ale jest na drugim planie, nawet gdybym nie mial zadnej - nie
    porzuce komputerow, bo uwielbiam to co robie.

    > Z tego co ja sie nauczylem to wiem ze DZIS studia nie daja nic,
    > zupelnie nic. Cholera mam nawet kolege prawnika z doswiadczeniem
    > ktory pracy znalezc nie moze w Warszawie ! Nie ma facet kontaktow
    > i przez to lezy.

    bo nie kocha tego co robi. i to jest przestroga dla tych co chcą iśc na
    jakies kierunki bo taka jest moda :)

    > Ja jade do Anglii i mam wszystko w dupie. Choc musze przyznac ze
    > wcale nie chce wyjezdzac z Polski. Musze.

    prawidlowo, ja tez zamierzam tak zrobic. bede musial jak ty.

    pozdrawiam
    sickboy