PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik - Informatyk, a przyszloszc?Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    From: "Jakub" <j...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Technik - Informatyk, a przyszloszc?
    Date: Wed, 8 May 2002 21:47:07 +0200

    > Ja jade do Anglii i mam wszystko w dupie. Choc musze przyznac ze
    > wcale nie chce wyjezdzac z Polski. Musze.

    No właśnie, ale w Anglii na DOBRĄ pracę też nie ma co liczyć (ale jest),
    o ile się nie ma znajomości (jak w Polsce). Tam to najchętniej chcą do
    pracy, którą Angolom "nie wypada" wykonywać. Aby dostać coś
    konkretnego to trzeba być po studiach, zdolnym, pracowitym itp. Jednak
    zwykły kliner za godzinę dostaje 10 funtów, oszczędzi trochę i może
    po jakimś czasie uzbierać nawet na mieszkanie w Polsce, na które tu musiał
    by wziąć kredyt i spłacać i spłacać...

    J.P.