PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-16 20:13:11
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Krzysztofsf [Fri, 16 Sep 2005 21:49:01 +0200]:

    > A ja odpowiem tylko [...]

    Czyli ignor po calosci? ;)

    > przeprowadz wreszcie ten test dla przecietnego pracownika biurowego
    > w srednim wieku szukajacego pracy, a potem sie rozpisuj.

    A co to Twoim zdaniem zmieni? Bo gdybys przeczytal to, co sobie
    kawalek wyzej zignorowales, to wiedzialbys doskonale ze wynik tego
    testu, niezaleznie od tego jaki by byl, zmieni i tak tylko metode
    a nie cel sam w sobie. Wiec co to niby ma udowodnic?

    Chcesz zebym Ci przyznala, ze pracodawcy wola ludzi mlodych? Alez
    prosze bardzo: w wiekszosci branz ludzie mlodzi spisuja sie lepiej
    bo sa na biezaco, a dodatkowo maja nizsze wymagania placowe plus
    wieksza elastycznosc, w zwiazku z czym ich zatrudnienie jest duzo
    korzystniejsze. I jak najbardziej, chetniej zatrudnia sie mlodych.

    Chcesz zebym Ci przyznala, ze taki kolo 50 to juz nie moze zrobic
    nic poza palnieciem sobie w leb? A na to nie licz, znam od groma
    ludzi w tym wieku ktorzy radza sobie lepiej niz ja. Tylko ze oni
    nie wykrecaja sie zmeczeniem, studiami zony, niechecia pracodawcy
    czy innymi tego typu pierdulami. Bo akurat to, co Ty opisujesz, to
    _sa_ pierduly i tyle, jakbys nie mial gdzie mieszkac i co jesc,
    przyznalabym ze masz mozliwosci ograniczone. Ale tak? E-e, to nie
    zadziala jakkolwiek bys sie tu nad soba nie uzalal. Masz od groma
    mozliwosci, a to, ze wolisz siedziec i jeczec zamiast wysilic sie
    i z nich w koncu skorzystac to Twoj prywatny wybor.

    A o tym dlaczego tego eksperymentu sama nie jestem w stanie zrobic
    to juz pisalam, mogles doczytac. Po prostu ni cholery nie jestem
    w stanie ucharakteryzowac sie na faceta okol0 50, a rozsylanie
    papierkow to w tym wieku nie jest juz zadna metoda. Tak ze jesli
    mam wylacznie na niej bazowac, to moge sobie z gory darowac ten
    tescik, wiem ze papierkologia ma tu znaczenie mocno drugorzedne
    wiec po co mam sie z nia bawic?

    Kira