PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta...Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-16 10:14:21
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "forest" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może nie do końca, ale u mnie na studiach zabrakło przedmiotu jak,
    > nazwijmy to "przygotowanie do rynku pracy", ewentualnie "prawo pracy"
    > (hehe, nawet nie wiem jak to nazwać ;-) ). Chętnie bym zrezygnował z
    > któregoś przedmiotu specjalistycznego na rzecz czegoś takiego.

    u mnie też zabrakło tego przedmiotu, więc od paru miesięcy ( od momentu kiedy
    szukam pracy) uczę się tego sam

    a apropo nauczycieli - chyba wasza opinia dotyczy belfrów na państwowym, u mnie
    na uczelni np. uczą ludzie, którzy sami nie mają o tym zielonego pojęcia i już
    widzę jak by sobie poradzili na normalnym rynku pracy, bo u nas państwowe
    szkolnictwo normalne nie jest