PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    From: "Jarod" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Date: Thu, 15 Sep 2005 20:46:43 +0000 (UTC)

    > to tyle ile mam razem z moja matka na przezycie na caly miesiac...

    Czytam sobie ten watek i z postu na post coraz bardziej przestaje sie
    dziwic , ze nie masz pracy. Przedstawiasz sie jako osoba, nad ktora tylko
    siasc i plakac... Nie masz kasy naprawde nie stac Cie na bilet, to moze
    znajdz jakakolwiek prace niekoniecznie jako informatyk nawet jako barman /
    kelner / dostawca pizzy no cokolwiek... zarob te 500zl - 1000zl i miej na
    ten bilet. Poza tym, przedstawiasz sie jako osoba ktora nie wie co chce w
    zyciu robic, a miales 5 lat na studiach zeby sie zastanowic... Mowisz, ze
    umiesz to umiesz tamto... A chociaz jedna rzecz na takim poziomie zeby tym
    zarobic na zycie ? Moze jakas stronka dla freelancerow proste projekty i tez
    kaska wpadnie. Niestety widze, coraz wiecej rozzalonych absolwentow , ze nie
    moga znalezc pracy, ze ich nikt nie chce a mieli takie dobre oceny... Prawda
    jest taka, ze tych co im sie nie chcialo chodzic na uczelnie zycie nauczylo
    jak kombinowac i sobie radzic i duza czesc z nich ma prace. A Ci ktorzy
    tylko chodzili do szkolki i nic wiecej... to teraz maja problem, bo nie
    rozwineli umiejetnosci potrzebnych na rynku pracy tylko kuli to co prof.
    kazal na uczelni. Sam jestem studentem i mam prace ... nie w Warszawie ani
    Wroclawiu tylko w Lodzi w dodatku zdalna... Studiuje dziennie i jakos dalem
    sobie rade. Nie chce Cie obrazac ani wkurzac, po prostu chcialbym abys
    spojrzal na siebie z dystansu i zdal sobie sprawe, ze sam rzucasz sobie
    klody pod nogi takim mysleniem.
    Jarod