-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Michał <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
Date: Wed, 14 Sep 2005 18:15:15 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 59
Message-ID: <dg9iag$h2h$1@inews.gazeta.pl>
References: <dg91jn$ks5$1@dami.news.tkdami.net>
<s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
<dg93p4$m0g$1@dami.news.tkdami.net>
<s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
<dg989f$1tb$1@inews.gazeta.pl>
<p...@4...com>
<dg9cj4$l64$1@inews.gazeta.pl>
<u...@4...com>
NNTP-Posting-Host: aeb170.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1126714512 17489 83.16.105.170 (14 Sep 2005 16:15:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Sep 2005 16:15:12 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <u...@4...com>
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-User: mchl78
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:161546
[ ukryj nagłówki ]Bremse napisał(a):
> On Wed, 14 Sep 2005 16:37:26 +0200, Michał wrote:
>
>
>>A urwać się, a urywać się regularnie to nie to samo. Po drugie ja miałem
>>tylko jedną grupę, więc się nie dało. Innego prowadzącego, co za tym
>>idzie, też nie było.
>
> A tam się nie da ;-) Kiedyś łaziłem po uczelni z pewną studentką (inny
> "oddział" organizacji studenckiej nie miał pomysłu co ze mną zrobić,
> to się poszwędałem po ichniej uczelni), która jako jedna z nielicznych
> kończyła wydział fizyki i która po raz n-ty urywała się z laborki.
No właśnie po co się decydować na studia i potem się urywać z zajęć?
Jaki w tym sens? Po co zaaczynać studia techniczne i zajmować się
później robieniem kariery w organizacji studenckiej? Czy to nie
zdobywanie doświadczenia na nieco innym polu?
> tam pracujący, mówiąc łagodnie, są bardzo mało pomocni. W Polsce
> miałem o wiele lepsze doświadczenia. Poza tym nic tak nie uczy, jak
> praca w firmie nad danym projektem.
Czyli zajęcia jakie by nie były, są niewiele warte. A o tym co jest
warte zazchodu i co zaowocuje na przyszłość powinni też mówić na studiach.
> A było sobie działać w jakiejś organizacji studenckiej. Mają tam
> szkoleń od zarąbania i wysyłają też ludzi w Polskę (wynajdą informację
> o jakimś darmowym szkoleniu nawet na końcu świata ;-)).
> Jakbyś się trochę zainteresował, to by Cię nauczyli technik
> prezentacji, negocjacji itp. - niestety ja nie miałem okazji z żadnego
> szkolenia skorzystać, bo się w tym czasie zajmowałem czymś innym.
No właśnie ja nie potrzebuję szkoleń, umiejętności negocjacji bo to nie
moja działka. Może jedynie na poziomie podstawowym, żeby umieć o siebie
zadbać podczas rozmowy.
>>>Oj uważaj, uważaj. Pamiętam jak kumpel powiedział "prawdę" pani
>>>Uczycielce, że nauczycielami to zostają głównie osoby, które się gdzie
>>>indziej do niczego nie nadają, co zostało przyjęte przez resztę klasy,
>>>z głośnym pomrukiem oznaczającym poparcie, za fakt nie podlegający
>>>dyskusji.
>>>Zatem uważaj, bo będziesz się potem z depresji leczył ;-)
>>
>>Dlatego na samą myśl, że będę musiał dostaję ścisku przewodu
>>pokarmowego. A podobno ostatnio sporo schudłem ;-).
>
> A to dobrze, przystosujesz przewód pokarmowy do nauczycielskiej
> pensyjki ;-)
Nawet nie o to chodzi. Tak tragicznie to nawet nie jest. Bardziej nie
odpowiada mi brak satysfakcji z wykonywania takiej pracy. Bo jaka
przyjemność uczenia młodzieży, która uważa się za torturowaną? A ja nie
umiem robić czegoś, jak adresat moich wysiłków ma mnie w d....
Temat autorytetu jakim cieszy się nauczyciel to zupełna sprawa.
Można po prostu zatańczyć i nawet zaśpiewać (czy jak to szło) z nadmiaru
optymizmu :-).
Pozdrawiam
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.05 16:14 gromax
- 14.09.05 16:44 Koziorozec
- 14.09.05 17:49 Witiia
- 14.09.05 19:05 Paweł 'Styx' Chuchmała
- 14.09.05 19:06 WAM
- 14.09.05 19:07 Paweł 'Styx' Chuchmała
- 14.09.05 19:09 Paweł 'Styx' Chuchmała
- 14.09.05 19:11 Bremse
- 14.09.05 19:13 Paweł 'Styx' Chuchmała
- 14.09.05 19:21 Paweł 'Styx' Chuchmała
- 14.09.05 20:35 Immona
- 14.09.05 20:51 Wojciech Bańcer
- 14.09.05 20:52 Sebastian Rusek
- 14.09.05 20:56 Immona
- 14.09.05 20:57 Sebastian Rusek
Najnowsze wątki z tej grupy
- M$ kroczy tradycyjną ścieżką amerykańskich korpo wytyczoną przez IBM i Dehomag w latach 30. XXw. w III Rzeszy
- Ponad 300 pracowników Aquinos Bedding Poland w Łodzi nie otrzymało dotychczas pensji za kwiecień
- Trzy największe polskie centrale związkowe domagają się znacznych podwyżek w budżetówce i wzrostu płacy minimalnej.
- Perfidne ataki krakerów z KRLD na skrypciarzy JS i Pajton
- Francja: "Za mało pracujemy, za dużo wydajemy" - a pierwsi chcieli pracować 4/7 !!!
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
Najnowsze wątki
- 2025-06-02 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-05-31 Warszawa => IT Data Analyst (obszar Power BI) <=
- 2025-05-31 Warszawa => IT Hardware Specialist - Wsparcie i Konfiguracja <=
- 2025-05-31 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-05-31 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-05-31 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-05-30 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-05-30 Warszawa => Senior C++ Developer (analiza numeryczna i modelowanie) <=
- 2025-05-30 Gdańsk => Team Lead Data Engineer (Snowflake) <=
- 2025-05-30 Warszawa => Team Lead Data Engineer (obszar Snowflake) <=
- 2025-05-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-05-30 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-05-30 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-05-30 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-05-30 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo