PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki język obcy jako drugi (IT)? › Re: Taki język obcy jako drugi (IT)?
  • Data: 2006-09-20 06:57:26
    Temat: Re: Taki język obcy jako drugi (IT)?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DjK" <b...@b...bleble.ble> napisał w wiadomości
    news:eeq124$jcl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chciałbym zacząć uczyć się jakiegoś innego jak angielski języka
    > (ten zam na poziomie w zupełności wystarczającym). Ale żeby upiec 2
    > pieczenie na
    > jednym ogniu to fajnie gdyby to był język który może się przydac w pracy
    > (lub znalezieniu lepszej pracy) z największym prawdopodobieństwem - btanża
    > IT.
    > Co wybrać? Niemiecki, francuski, hiszpański, ... ?
    > Acha - nie zamierzam w jabliższym czasie raczej emigrować,
    > a napewno nie po to aby zaczynać "od zera". Chyba że się coś uda to czemu
    > nie.
> [...]

    Pomysl, gdzie bedziesz ewentualnie mial chec pracowac lub co bedzisz mogl
    robic tak, by ten jezyk wykorzystac. Miedzy angielskim a reszta jezykow jest
    ogromna przepasc (no moze poza Chinskim, jak to zasugerowal kolega Marcin,
    ale on na razie jeszcze sie nie liczy u nas) jesli chodzi o liczbe
    uzytkownikow, ale ja na twoim miejscu powaznie wzialbym sie za Rosyjski (w
    dalszym ciagu mozna sie w nim dogadac w kazdym z krajow bylego bloku
    sowieckiego) lub za francuski (ktory to jezyk nie jest zbyt popularny u nas,
    i moi znajomi z jego znajomoscia zdobyli calkiem intratne posady, fakt ze
    akurat nie w IT, ale kto wie jak to w przyszlosci bedzie...)
    pozdr
    /p