PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki język obcy jako drugi (IT)? › Re: Taki język obcy jako drugi (IT)?
  • Data: 2006-10-03 13:37:34
    Temat: Re: Taki język obcy jako drugi (IT)?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sheer" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:efgt02$2a3$2@atlantis.news.tpi.pl...

    | emigracja zarobkowa do Rosji?
    |
    | jakie są tam zarobki w branży IT ?

    Po pierwsze, "DjK" pytał jakiego języka się uczyć, a nie gdzie emigrować.

    Po drugie, na twoje pytanie udzielił już odpowiedzi "clockworkoi". Ja tylko
    dodam, że czytałem gdzieś niedawno o Estonii. Nie były to jakieś wydumane
    abstrakcyjne rozważania, ale obserwacje człowieka mieszkającego tam jakiś
    czas. Gdybym podjął decyzję o emigracji to wziąłbym Estonię poważnie pod
    uwagę. Podobnie zresztą jak Czechy czy Słowację. Zarobki tam wprawdzie
    niższe niż na przykład w Wielskiej Brytanii czy Irlandii, ale też znacznie
    bliżej do rodziny i chyba łatwiej można się dogadać, bo język jakby bardziej
    podobny do naszego.

    --
    Grzegorz Skoczylas
    http://gskoczylas.rekord.pl