PracaGrupypl.praca.dyskusjeTajność zarobków raz jeszcze › Re: Tajność zarobków raz jeszcze
  • Data: 2008-07-03 15:18:09
    Temat: Re: Tajność zarobków raz jeszcze
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g4ihtk$k7b$1@inews.gazeta.pl Vlad The Ripper
    <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> pisze:

    > Pewnie, że można
    To nieprawda.

    > ale trudniej i kosztowniej.
    KC to i tak najobszerniejsza, monstrualnie rozdęta ustawa w naszym prawie.
    Można przepisać do niej KP, tylko po co?
    Teoretycznie (choć to teza absurdalna) ktoś mógłby wynegocjować sobie
    warunki umowy o pracę stanowiące streszczenie KP. Dzięki KP nikomu (no,
    prawie nikomu) takie idiotyzmy nie przychodzą do głowy.

    > A co do tych "bonusów" to poprosił bym o przykłady, bo nie jestem
    > ekspertem w zakresie KP.
    Nie ma żadnych bonusów. KP to po prostu ustawa regulująca stosunek pracy i
    to wszystko.
    KC reguluje stosunki cywilne, KPC procedury ich realizacji, PoRD zasady
    ruchu lądowego itd.
    Cywilizowane społeczeństwa regulują prawnie większość obszarów
    funkcjonowania społecznego.

    --
    Jotte